اسرار شرکت طراحی سایت برتر - قیمت طراحی سایت

Wiki Article

جوملا، وردپرس و دروپال، معروف‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا هستند.

ما هدف خود را از طراحی وبسایت شما برای قرار گرفتن در رتبه های برتر گوگل می دانیم برای همین تمامی نکات و اصول سئو را در آن برای شما رعایت خواهیم کرد.

وبلاگ: برای تولید محتوا و نوشتن مقالات می‌توانید برگه‌ای به نام وبلاگ ایجاد نمایید.

دیدگاه‌ها: در این قسمت می‌توانید مدیریت نظرات کاربران را در دست بگیرید.

امکان فروش به تمام شهرها بدون نیاز به داشتن شعبه فیزیکی در آنها :

به همین دلیل، در دنیای دیجیتال، کیفیت خدمات طراحی سایت و نحوه دریافت آن، به اندازه چیدمان ویترین مغازه‌تان مهم است.

شرکت کاسپید تمامی پروژه های طراحی سایت فروشگاهی و طراحی فروشگاه اینترنتی خود را به صورت کاملاً اختصاصی و حرفه ای ، با بروزترین و جدیدترین امکانات مورد نیاز برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی طراحی میکند.

امکان طراحی سایت ریسپانسیو (امکان نمایش در موبایل) در وردپرس وجود دارد.

. که دارای امکانات ثابت و مشابه می باشند، با آنالیز دقیق نوع کسب و کار، درخواست ها و رقبای حاضر، به برنامه نویسی یک سایت با گرافیکی خاص و جذاب مبتنی بر نیازها و انتظارات شما اقدام می نماید. آنالیز بر اساس نوع محصولات و مخاطبین در بازارهای هدف

‫‫بعد از سال‌ها به این نتیجه رسیدم: وردپرس برای من، تنها یک سایت‌ساز رایگان نیست؛ وردپرس، یک ماشین تبدیل رویا به واقعیت است.

قیمت انواع طراحی سایت فروشگاهی براساس وسعت و نوع کاربری آن ها، متفاوت می باشد. با توجه به تنوع و گستردگی موجود در این زمینه، ارائه تعرفه ثابت را نمی توان اقدامی حرفه ای و منطقی دانست.

شاید به جرات بتوان گفت مهم‌ترین فاکتور فوتر سایت شماره تماس پشتیبانی سایت است. اغلب افرادی که با سایت به مشکل خورده‌اند و یا نیاز به راهنمایی دارند به دنبال شماره تماسی هستند که بتواند با واحد پشتیبانی در ارتباط باشند. این شماره را یا در صفحه تماس با ما جستجو می‌کنند و یا مستقیماً به سراغ فورتر می‌آیند.

مطابق شکل زیر، برای انجام اینکار به قسمت تنظیمات بروید و در بخش عمومی، در قسمت‌های عنوان سایت و معرفی کوتاه، اطلاعات موردنظر خود را وارد کنید.

فروشگاه اینترنتی یک شعبه آنلاین از فروشگاه شما است که بدون محدویت زمانی و مکانی میتواند بیش از آنچه شما انتظارش را دارید شما را شگفت زده کند. در حال حاضر مشتریان شما محدود به شهر یا منلع استان خودتان است اما با راه اندازی فروشگاه آنلاین فروش شما محدود به شهر یا مکان خاصی نخواهد بود و مردم سراسر ایران به راحتی میتوانند محصولات شما راخریداری نمایند.
با سایت منبع گذشت زمان و افزایش شبکه‌های اجتماعی هنوز برقراری تماس با تلفن بهترین و ساده‌ترین روش ارتباطی مخاطبان با سایت است. عده زیادی از مردم تمایل دارند که با خدمات دهنده و فروشنده خود ارتباط تلفنی برقرار کرده و مکالمه داشته باشند.

اگر نیاز به یک ادامه مطلب وب‌سایت اختصاصی با امکانات ویژه برای معرفی و ارائه خدمات کسب و کار خود دارید، یا اگر به دنبال یک وب سایت شخصی هستید، این گزینه برای شما مناسب است.

در وب سایت‌های تعاملی از طریق فرم‌های مختلف شما می‌توانید اطلاعاتی را از کاربران خود دریافت کنید. برای مثال در پرستاشاپ از طریق فرم‌های ثبت نظر، انتقادات و پیشنهادات می‌توانید داده‌های مفیدی را به دست آورد.

نشان دهنده وضعیت فعلی سایت شما و آنچه در آن می‌گذرد است.

تقریبا ۹۵ درصد از اولین برداشت کاربر از خدمات و محصولات شما، با مشاهده سایتتان شکل می‌گیرد.

بعد از خرید دامنه و هاست از یک شرکت‌های سرویس دهنده معتبر حال وقت آن رسیده است که سیستم مدیریت محتوای وردپرس را در هاست خود نصب کرده و شروع به ساخت سایت با وردپرس کنید.

بعد از وارد کردن آدرس بالا شما وارد صفحه‌ای مانند شکل زیر خواهید شد:

با انتخاب و باز کردن یک سایت در ابتدا گرافیک، تصاویر و مدیای سایت است که کاربر را درگیر می‌کند. در ادامه کاربر اطلاعاتی که به آن نیاز دارد را بررسی کرده و اگر احساس کند که سایت می‌تواند برای او کاربردی باشد به دنبال روشی خواهد بود که بتواند ارتباط برقرار کند.

ما در نوین به خوبی این موضوع را درک می‌کنیم و مهارت و تجربه لازم برای ایجاد یک وب سایت با کیفیت و درخور نام شما را داریم.

گالری عکس

گفت‌وگو: در این قسمت می‌توانید تعیین کنید که آیا این برگه‌ای که در حال نگارش آن هستید دیدگاه بپذیرد یا خیر.

مطابق شکل زیر بعد از اضافه کردن برگه‌ها به فهرست مکان نمایش برگه را در قسمت تنظیمات فهرست اضافه کنید. سپس دکمه ذخیره اینجا فهرست را بزنید. البته شما در این صفحه می‌توانید با کشیدن و رها کردن برگه‌ها، ترتیب قرارگیری آنها در فهرست سایت را تغییر دهید.

منظور سایت اولی تکمیل شد روی هاست قرار دادم الان میخام که یه جدیدش و طراحی کنم باید چیکار کنم؟

تمامی افزونه‌هایی که در بالا نام بردیم دارای نسخه رایگان می‌باشند و به راحتی می‌توانید برای طراحی سایت با وردپرس آنها را از مخزن وردپرس دانلود کنید و در وبسایت خود نصب کنید.

Report this wiki page