گزینه های طراحی وب سایت حرفه ای - طراحی سایت حرفه ای

Wiki Article

سایت هایی که ما طراحی می کنیم کاملا اختصاصی است و به دلیل مشکلات فراوانی که سایت های قالب آماده مانند وردپرس و جوملا و.. برای مشتریان بوجود می آورند طراحی این سایت ها را کاملا از برنامه کاری خود حذف کرده ایم.

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به تیم مهندسی تارینوتک می باشد. طراحی سایت - طراحی اپلیکیشن - سئو - دیجیتال مارکتینگ

بعد از این که ابزار ساخت را انتخاب کردید (ترلو، آسانا یا سایر ابزارها) اطلاعات مورد نیاز را در تقویم وارد کنید.

تارینوتک با وردپرس سایت شما را به معنای واقعی به صورت اختصاصی و متناسب با نیاز و سلیقه شما پیاده سازی خواهد کرد و هیچ ظاهر و رابط کاربری آماده و محدودی وجود ندارد و دقیقا اجزا و امکانات سایت به صورت منحصر به فرد پیاده سازی خواهد شد.

همانطور که در ابتدای این صفحه نیز اشاره شد طراحی سایت حرفه ای به هیچ وجه ارزان نیست! منظور ما وب سایت های حرفه ای است که برای هر مشتری بصورت انحصاری کد نویسی و تولید می شود. در واقع یک وب سایت ارزان نمی تواند حرفه ای باشد زیرا طراحی یک سایت حرفه ای نیاز به استخدام و بکارگیری افراد حرفه ای دارد.

امکانش هست برایتان ارسال کنم و هزینه طراحی سایت آن را با وردپرس بفرمایید. و اینکه چقدر زمان می برد تا همچین پروژه ای کامل شود. منتظر پاسخ شما هستم

اما قبل از نصب افزونه باید قالب فروشگاهی را روی وردپرس نصب کرده باشید. چون هنگام نصب افزونه یکسری از تنظیمات روی قالب سایت اعمال می‌شود.

کاملا ریسپانسیو و واکنشگرا در گوشی ، تبلت ، کامپیوتر و…

·           قابلیت تعریف و شخصی سازی کدهای تخفیف برای کاربران یا کدهای تخفیف عمومی

در واقع دنیای مجازی را باید همانند دنیا واقعی در نظر گرفت که افراد از طریق وب سایت های گونان مانند سایت فروشگاهی ، سایت خبری ، سایت آگهی، سایت املاک ، وب سایت پزشکی و … نیازهای خود را برطرف می کنند و از طریق شبکه های اجتماعی با دوستان و نزدیکان خود ارتباط برقرار می کنند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

هر روزه کاربران بسیاری در گوگل در خصوص مسائل پزشکی یا دارویی خاص یا پزشکی مجرب جستجو می کنند. حال به این فکر کنید که شما در این نتایج به سراغ آنان بروید.

شما می توانید یک وب سایتی داشته باشید که مشتریان وارد آن می شوند. خدمات خود اینجا را انتخاب می کنند. زمان مورد نیاز آن را برای شما ثبت می کنند و آن زمان و خدمت را برای خود رزرو می کنند.

در صورتی که سایتی دارید میتوانید ارتقا و ری دیزاینش کنی!
چون بعضی از قالب‌ها فقط با افزونه خاصی سازگار هستند. پس قبل از انتخاب قالب، حتما یک افزونه وردپرسی برای ساخت فروشگاه خودتان انتخاب کنید.

این شاید کمی باعث افزایش قیمت سایت شود، اما خیال کارفرما و خودمان راحت است. افرادی هم که طراحی سایت اختصاصی با وردپرس را انتخاب منلع می کنند، با پرداخت هزینه بیشتر، می توانند یک قالب مختص به کسب و کار خودشان را داشته باشند.

اولین گام در محتوا سازی، تعیین هدف محتوا است. هر برنامه ریزی اگر بدون هدف انجام شود، بی ثمر خواهد بود.

تیم هم سایت با برگزاری کمپین های دیجیتال مارکتینگ همیشه ارائه دهنده راهکار های بازاریابی اینترنتی با استاندارد های روز دنیا به هزاران مشتری می باشد، که اینجا کلیک کنید حاصل آن هزاران مشتری وفادار در سرتاسر ایران بوده است.

واقعیت این است که شما هیچگاه به اندازه یک شرکت طرحی سایت در مورد انواع وب سایت ها ، نحوه کارکرد آنها ، مشکلات و مزایای هریک از روش های طراحی، اطلاعات و آگاهی ندارید و همچنین به اندازه اعضای یک شرکت نرم افزاری حرفه ای مطالعه و تحقیق در خصوص آخرین روش ها و راه کارها در دنیای بازاریابی آنلاین نداشته اید.

تا این مرحله یک سایت فروشگاهی را با وردپرس ساخته‌ایم. حالا باید محصولات خودمان را وارد سایت کنیم. این مرحله به ظاهر ساده‌تر از مراحل قبلی است اما واقعیت چیز دیگریست.

من یک سایت کاملا شخصی سازی شده می خواهم که فراتر از پکیج هایی است که در بالا مطرح نموده اید. یک فابل پی دی اف از امکانات کامل و مواردی که مد نظرم هست ساخته ام.

تمام این فرآیند می تواند با طراحی سایت خدماتی به راحتی پیاده سازی شود.

وارد کردن اطلاعات یا همان دیتا اینتری از جمله خدمات تاثیر گذار بر قیمت سفارش طراحی سایت می باشد. قیمت هایی که در جدول قیمت مشاهده می فرمایید، بدون احتساب هزینه وارد کردن اطلاعات می باشند. اطلاعات شما شامل: عکس، متن، فیلم، صوت ، جدول های اکسل و… می باشد.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای متن باز است که کاربران مختلف در سراسر دنیا می‌توانند امکانات دلخواه خود را به آن اضافه کنند. به همین دلیل افزونه‌ها و قالب‌های زیادی برای آن درست شده است.

در مرحله بعدی مقاله در مورد افزونه‌های پرکاربرد فروشگاهی در وردپرس توضیح داده‌ایم. با مطالعه بخش بعدی مقاله می‌توانید افزونه موردنیاز خودتان را انتخاب کنید.

پس مشاهده می کنید که با طراحی وب سایت چقدر می توان خود را به دنیای اطراف نزدیک تر کنید.

وردپرس پلتفرمی است که برای آن هزاران قالب و پلاگین ساخته شده است. معمولا در کشورهایی که قوانین کپی رایت رعایت نمی شود، طراحان سایت از قالب و شرکت طراحی وب سایت پلاگین های قفل شکسته استفاده می کنند. این موضوع می تواند مشکلات زیادی را برای صاحبان سایت ایجاد کند.

برای این که مشتری‌ها به سایت شما بیایند لازم است در صفحه اول گوگل باشید. برای قرار گرفتن در صفحه اول گوگل باید اصول و مبانی سئو سایت را رعایت کنید.

Report this wiki page